Me ha encantado. Nos llevó una amiga de Xixón en una visita reciente a la ciudad y hemos repetido. Está muy cerca del Hotel Bahía. Recomendable para comer, cenar o simplemente tomar unas sidrinas. Buena atención, tienen muchos camareros, el servicio es rápido aunque el local es amplio y además tienen terraza. La carta es amplia y el producto fresco, lo puedes ver allí mismo antes de ser cocinado. La relación calidad precio es buena, no es un sitio caro. Lo recomiendo
Marisquería con buenos productos y personal muy atentos y agradable, con amplia carta, normalmente los findes de semana suele haber mucha gente y es mejor llamar y reservar, totalmente recomendable 👌
Pasamos per esti popular chigre de Xixón y recíbemos Cope González, l’encargáu. D’entrada chóquenmos les sos pizarres onde vemos productos como la gamba de Huelva o de Barbate, nos espositores vemos les sos percebes, zamburiñes, muergos, amasueles.
Too llisto pa tresnar a gustu’l veceru. Ente’l pexe destacamos l’atún roxu, el pixín, la llubina, el samartín o’l rubiel, toos ellos a dimposición d’una moderna y esperta cocina dimpuesta a ellaborales de munches y esquisites maneres.
Hai una amplia especialidá d’arroces: con bugre, con pixín y muxones, caldosu con amasueles o un arroz prietu con calamares.
Si somos más de carne tenemos l’entrecot, el sollombu o’l secretu ibéricu y los típicos cachopos. Too ello pue esfrutase con una gran variedá de sidre: Trabanco, Muñiz naturales o d’Escoyeta y les de Val de Boides y El Carrascu.
La visita por supuestu foi un placer.
An error has occurred! Please try again in a few minutes